Egocentryk


Czasem słyszę o sobie:
Egocentryk, narcyz, egoista, ma parcie na szkło, realizuje własne interesy, promuje tylko swój branding...
Pewnie słyszałbym częściej, gdyby mówiono mi to wprost

Chciałbym wyjaśnić. Tak jestem egocentrykiem, narcyzem, egoistą, z parciem na szkoło, realizującym własne interesy, promującym tylko swój branding...

Czas postawić sprawę jasno.
Wszystko, co robię robię dla siebie - ściślej dla tego małego chłopca w środku, którego w okresie szkolnym dorośli nie rozumieli i próbowali wrzucić w swoje ramy. Należy mu się.

Po potwierdzeniu stanu faktycznego i zdemaskowaniu intencji przystępuję do dalszych działań :)
Możemy razem przejść kawałek drogi...

W stronę dobrej edukacji - dla tych, którzy czasem sami nie mogą o nią powalczyć

---

Kiedy postuluję o zgłoszenie postulatów, sformułowanie i nagłośnienie rekomendacji dostaję feedback: "Takiś mądry to napisz sam".

Kiedy piszę i próbuję się z tym przebić, dostaję info: "nie strajkujesz, więc nic nie rozumiesz, to nie jest nasz głos, nie udawaj, jak już chcesz przedstaw jako własne".

Kiedy przedstawiam jako własne i staram się nagłasniać, dostaję info: 
"o! chce się wybić na strajku! Wylansować! Tylko o fame mu chodzi, dlatego chce nagłaśniać swoje hasełka".

Ok, niech to będzie fejm. 
Jeśli mam zdobyć fejm na haśle: można stworzyć fajną szkołę dla ucznia, otwartą na jego potrzeby, gdzie nauczyciel będzie dobrze przygotowanym i sowicie opłacanym specjalistą.
Jeśli mam się wylansować na idei szkoły skupionej na rozwoju samoświadomości, krytycznego myślenia, kreatywności, komunikacji i współpracy. 
To trudno - poświęcę się. 
Jestem w stanie nawet nagrać jakieś filmy lub chodzić częściej do TV, choć nie lubię się pokazywać na ekranach.

Jeśli bliskie są Wam te idee to głoście je - nawet jeśli przy okazji będzie rósł mój fejm. 

Jeśli mój fejm ma się przełożyć na przeoranie mainstreamu wizją takiej szkoły, na dotarcie z nią pod strzechy - to jestem gotowy na takie poświęcenie.

Tomasz Tokarz

Komentarze

Popularne posty