Co mogę dla Ciebie zrobić?



Kiedy słyszę slogan: "to jest wiedza podstawowa, to trzeba wiedzieć" już wiem, co to znaczy - ktoś ma jakieś hobby (typu: liście polskich drzew) i za wszelką cenę szuka ludzi, aby je im narzucać.

Zawsze wtedy szukam kryjówki, bo mam obawę, że będzie za mną chodził, starając się mnie zmusić (groźbą kary, wprowadzaniem w poczucie winy, manipulacją, zawstydzaniem), abym się tego uczył, przekonując tonem niezachwianej pewności, że od tego zależy przyszłość moja i losy kosmosu.

Kiedy słyszę: "edukacja to nie usługa, to coś więcej" - to też szukam kryjówki, bo obawiam się, że głoszący to jakiś niezrealizowany misjonarz, niespełniony guru, który szuka osób, które może zmieniać, nawracać, oświecać, przekształcać itd. Szuka ludzi-narzędzi, których może wykorzystać do realizowania misji, aby coś tam kompensować. Którzy po prostu muszą robić to, co chce, aby oni robili.

Dla mnie wystarczy jeśli edukacją stanie się naprawdę rzetelną usługą.
Mam ciekawy produkt - jeśli widzisz z nim wartość - zapraszam do skorzystania.
Powiedz mi czego potrzebujesz, a postaram się dobrać coś odpowiedniego dla Ciebie.
Mam wiedzę i sporę doświadczenie - mogę Ci pomóc rozwinąć jakiś obszar Twoich działań lub rozwiązać jakaś trudność.
Co mogę dla Ciebie zrobić?

Tak po prostu.

Tomasz Tokarz

Komentarze

Popularne posty