Przyjrzyj się do robi Twoje dziecko



Kiedy miałem 10-12 lat najbardziej lubiłem dowiadywać się nowych rzeczy, spędzałem sporo czasu w bibliotece, lubiłem czytać książki historyczne, oglądać mapy, studiować dane, analizować przyczyny wydarzeń historycznych i zastanawiać się nad kosmosem i istotą życia. Uwielbiałem opowiadać innym o tym, czego się dowiedziałem. Dlatego nagrywałem sobie różne audycje na kasetę.

Potem próbowano mnie uczyć różnych rzeczy. Różni ludzie mnie zachęcali lub zmuszali. Czuli się w obowiązku nauczyć mnie tego i owego. Mówili, że trace czas na jakieś głupoty. Byli tacy, którzy twierdzili, że przegram życie bo nie chciałem się uczyć tego, czego oni uczyli.
W poczuciu obowiązku skończyłem kilka kierunków, podyplomówek itd. Pracowałem w różnych miejscach.

Dzisiaj po kilkudziesięciu latach, jestem gdzie jestem.
Co robię?
Najbardziej lubię dowiadywać się nowych rzeczy, spędzam sporo czasu w internecie, lubię oglądac filmiki historyczne, przeglądac Google maps, studiować dane, analizować przyczyny wydarzeń historycznych i zastanawiać się nad kosmosem i istotą życia. Uwielbiam opowiadać innym o tym, czego się dowiaduję. Dlatego dużo piszę na FB, prowadzę szkolenia i lekcje.

Przyjrzyj się co lubi robić Twoje dziecko.
Za 30 lat będzie robić podobne rzeczy
Jak dobrze pójdzie - także zawodowo..

Tomasz Tokarz

Komentarze

Popularne posty