Smartfon to zuo


Oj, ile ja się naczytałem, że piszę głupoty kiedy wskazywałem, że musimy nauczyć się mądrze korzystać ze smartfonów, także dla usprawnienia komunikacji i ulepszenia naszych... relacji.
O jak mi pisano, że prawdziwe relacje tylko face to face a smartfon to ZUO wcielone. I że trzeba zakazać i odciac od neta uczniów. Ze cyfrowe narzędzia niszczą mózg i zabijają emocje.

Kiedy wskazywałem, że może nie będzie wyjścia (a chodziło mi wtedy o smog), bo bezpieczniej będzie siedzieć uczniom w domu to pisano, że jestem przedstawicielem jakiegoś lobby.
Doszło nawet to tego, że przestano mnie zapraszać na konferencję relacjonistów-realistów.

Dziś wszyscy musimy przeorientować nasze myślenie.
Koronawirus to byc może pikuś przy tym co nas czeka.
Może będziemy musieli się na dłużej zamknąć w czterech scianach.

I jedynym narzędziem do budowania i utrzymywania więzi zostanie nam ten pogardzany net i smartfon.

Tomasz Tokarz

Komentarze

Popularne posty