Typowy dialog


Typowy dialog..
Ja: warto pracować metoda eksperymentu, projektu, lekcji odwróconej, peer learning, pozwolić uczniom tworzyć, rozwijać krytyczne myślenie, zdolność logicznej analizy
Xyz: my byśmy baaaardzo chcieli ale jest podstawą, nie da się 
Ja: można to pogodzić
Xyz: nie da się
Ja: podstawa to tylko kilkanaście punktów, można te treści przerobić na kilku lekcjach, a potem z uczniami tworzyć...
Xyz: nie da się streścić
Ja: ok, to przygotuję takie streszczenie
Xyz: nie da się 
Ja: proszę
Xyz: co??? Przecież to powierzchowne. 
Ja: bo ma być powierzchowne. Chodzi o to, by zrobić to co konieczne, przerobić podstawę i oddać cesarzowi co cesarskie a potem już tworzyć. Tak mówiliście, że podstawą Wam utrudnia pracę...
Xyz: ale jak? Podstawą nie jest do przerabiania takiego. To zbawienny zbiór danych ożywiający głowę ucznia i kierujący go ku światłości. Musimy im o tym szczegółowo opowiedzieć, bo inaczej będą zgubieni...
Ja: asa, no nie da się
Xyz: no i co? Mamy Cię cwaniaku teoretyku. Nie z nami takie numery

Tomasz Tokarz

Komentarze

Popularne posty